הפשיעה החקלאית: אדלשטיין ביקר בכרם שהושחת

אריאל שרפר No Comments on הפשיעה החקלאית: אדלשטיין ביקר בכרם שהושחת

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בכרם שהושחת בתומר: "החקלאות שמרה על המדינה – אנחנו צריכים לשמור עליה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין סייר הבוקר בכרם בתומר בו נוסרו 150 עצי גפן במסגרת פיגוע טרור חקלאי יחד עם ראש מועצה אזורית בקעת הירדן דויד אלחייני וסמנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני. אדלשטיין עבר בכרם יחד עם בעלי הכרם יוסי קירשברג וחזה במראות הקשים. קירשברג הסביר ליו"ר הכנסת על הקלות בה ניתן להיכנס לשטחים החקלאיים בבקעה ולפגע בתוצרת.

יו"ר הכנסת אדלשטיין אמר: "החקלאות בתחילת דרכה שמרה על המדינה כך זה גם היום. הזמנים השתנו, אך צריך להבין שאי אפשר בלי חקלאות במדינת ישראל. החקלאות שמרה על המדינה – אנחנו צריכים לשמור עליה".

ראש המועצה האזורית בקעת הירדן דויד אלחייני אמר כי ניסור הגפנים הוא תג מחיר פלסטיני והוסיף: "יש פה נקודת משטרה אחת על 860 אלף דונם. אנחנו מנסים להקים פה עוד נקודות משטרה אבל לא מצליחים. איך במציאות שבה יש גנבות הדבר הזה ממשיך. זה נובע מכך שאנחנו לא מחילים כאן את הריבונות. כל עוד אין פה ריבונות שמראה את שליטתנו על השטח אז הם מבינים שיש פה הפקרות".

סמנכל מועצת יש"ע יגאל דילמוני אמר: "זה חלק מפעולות טרור חקלאי שמתרחשות בכל חלקי מדינת ישראל כחלק מהחשיבה של הטרוריסטים שהם יכולים לגרש אותנו מכאן. צריך לפעול להעלאת המודעות הציבורית ולהתייחס לגדיעת העצים כאן כאל אירוע פח"עי ולהפעיל את כל שיטות החקירה על מנת להביא את הנאשמים לדין".



0 תגובות